úterý 2. července 2013

Poslední rychlonákupy

Nevím, jak to máte vy, ale já si toho vždycky nejvíc koupím, když žádné nákupy neplánuju. A naopak, když si chci jít "udělat radost" a jsem připravená nechat v obchodech část výplaty, odcházím s prázdnou.

Tady jsou mé rychlonákupy za posledních 14 dní.


Tílko i šaty jsou z New Yorkeru, obojí se slevou.
Tílko je větší, moc se mi líbil ten vzor a kombinace bílá se šedou.
Šatičky jsou  jako dělané na horké letní noci někde na pláži, tak snad je toto léto pořádně provětrám. 
Tílko cena cca 130 Kč, Šaty  cena cca  250 Kč.



Já jsem prostě závislá na náušnicích. A ještě se slevou! SIX, cena cca 55 Kč. 


DM je další závislost. I když si jdu jen pro kapesníky, musím si něčím udělat radost. Tady jsou mé radosti z posledních dní: 
Tělové mléko od Bebe - Abendschimmer. Cena cca 55 Kč. Má vonět po karamelu a vanilce, to bych z vůně nevyčetla, ale voní příjemně, rychle se vstřebává a není mastné. 
Fly High Active Foot Gel - ten jediný není z DM, kupovala jsem na internetu. Má typickou vůni eukalyptu. Na první dojem dost silnou. Opravdu pomáhá unaveným chodidlům. Cena cca 230 Kč.
Dalším úlovkem je kompaktní pudr Alverde. 
Pudr mám podruhé, moc mi vyhovuje. Ostín 030 Beige, cena do 100 Kč. 
Lak na nehty Maybelline Colorshow, odstín 265  Wine Shimmer. Láska na první pohled. Má úžasnou malinovou barvu s drobounkými třpytkami, které na sluníčku vypadají skvěle. Cena cca 50 Kč.


Gel na obočí je  pro mě novinkou v tom smyslu, že jsem zatím nic podobného nezkoušela. Jsem příjemně překvapena. Kdo nemá to štěstí a nebyl obdarován hustým a výrazným obočím, ať neváhá a vyzkouší. Působí přirozeně, vydrží celý den. Odstín 02 Braun, cena do 100 Kč. 
Pool Side Party od P2 - oranžové oční linky jsem vzala spíše ze zvědavosti. Zkušenost zatím žádná :). Cena cca 70 Kč. 


 PS: Omlouvám se za nekvalitu všech fotek, jsem hlava děravá a nemám u sebe foťák, tak ještě 14 dní to půjde pouze takto. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby