úterý 6. srpna 2013

Moje malá sbírka

Laky na nehty jsou moje závislost. V porovnání s jinými je to ale závislost velmi lehká. 


Moje současná sbírka obsahuje kolem 60 kousků, ale poslední dobou ji rozšiřuju téměř týdně. Novinkou je Catrice Effect Coat - 45 Kitch me if you can. 




Dříve patřila mezi moje neojoblíbenější barvy především růžová a oranžová.Tu nahrazuje poslední dobou moje nová záliba v modré.

Co se týče top a base coat - téměř všechny laky jsou od Essence. Base coat právě teď používám od P2 a top coat - Essence Better than gel nail - a s obojím jsem maximálně spokojená. 

Kolik exemplářů obsahuje vaše sbírka? Máte chuť na recenzi na některý z mých kousků? 
Recenze na letní modrý od P2 u mě na blogu. 

9 komentářů:

  1. Ahoj, četla jsem tvůj článek na plumfoolery. Pokud ty věci z DM přepočteš na naše ceny, tak jsou poměrně vyšší. Jak je to v Německu v porovnání výplata x kosmetika? Jdeš tam s výplatou do obchodu (a nejen s kosmetikou, ale i třeba oblečením) a ceny jsou nízké? Jak bys to porovnala s Českem? Děkuju, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, když se to porovná s výplatou, tak i přes vyšší cenu v přepočtu na koruny to pořád vychází levněji...vydělává se tu rozhodně víc než v Čechách...nebo minimálně to vyjde na stejno (u kosmetiky), oblečení je taky srovnatelné, ale pokud začnou slevy, tak jsou to mnohem větší rozdíly - slevy až od 75 %, což se v Čechách jen tak nevidí, taky od všeho větší výběr...a co se týče kosmetiky, tak například Balea vychází určitě levněji než v Čechách.

      Vymazat
  2. Ahoj, taky jsem četla report z německy Dm u plumfoolery. Já mám asi 5 minut cesty nemeckou Zitavu, kam sem tam zajedu nakoupit...a po p2 lacích pokaždý pokukuju. Mam nejaky pecující přípravky a jsou fajn, ale chtela jsem se zeptat, jak je to prave s p2 lakama? barvicky jsou uzasny, o tom zadna, ale jak je to s konzistenci, lakovanim, krytim a hlavne vydrzi?
    a ebelin stetce jsou super, muzu potrvdit!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám P2 laky ráda, rozhodně lepší než Essence, ty základní řady- co se týče výdrže-nenadchnou ani neurazí, tady jsem dělala recenzi na limitku a ta je super, výdrž skvělá, lakovala jsem jen v jedné vrstvě...a konzistence je vždycky tak akorát (mě ale drží v podstatě všechny laky, jen s Essence mám problém, vždycky ale používam base a top coat).

      Vymazat
  3. ahoj, prosím prosím jak dlouho ti nehty schnou, co se všech bází týče? mám asi nějaké pitomé laky, protože musím dělat 2-3 vrstvy a po té poslední nemůžu nic dělat skoro hodinu a když jsu spát třeba dvě hoďky po nalakování, tak je mám ráno nakrabacené :((( co s tím? :(((

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak to bude podle mě kvalitou těch laků - i když jako top coat používám např. Essence - Better than gel nails a taky v pohodě... myslím, že to bude spíš tím, že nenechaš ty jednotlivé vrstvy proschnout ... vždycky lakuj další vrstvu, až když lak na nehtu nelepí - ja to zkouším nehet o nehet ..když to ještě není zaschlé tak to nenadělá takovou paseku, jako když to zkoušíš bříškem prstu...A možná zkusit nějaký quick dry ....měla jsem taky od Essence a nebyl špatný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkouším a dám vědět. :) mimochodem máš super blog! nejvíc mě na něm "přitahuje", že jsi v německu, tam chci taky. :)

      Vymazat
  5. Ten červený pískáč od P2, to je 040 illegal? :-) jestli jo, nechceš prodat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, to je illegal :), prodej neplanuju ...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby