úterý 3. září 2013

Favorité za srpen 8/2013

Léto nás pomalu ale jistě opouští, prázdniny jsou za námi a sychravý podzim ale snad i babí léto před námi. 
Já pro vás mám dnes moje favority za srpen. Musím říct, že jsem s letošním létem spokojená - co se týče pravého letního počasí. S velkými vedry byla spojená ale i rozdílná péče a především makeup. 



V opravdu parných dnech jsem toho opravdu moc nenosila.... ale makeup si odpustit nemůžu, protože moje pleť není taková, jakou bych si představovala. V posledních týdnech jsem nejvíce používala makeup Lumi Magique od Loreal. Cenu bohužel nevím, kupovala jsem už před dvěma měsíci v nějaké nabídce i s bází pod makeup. Jsem s tímto makeupem spokojená, není moc hutný, krycí schopnosti jsou dobré a hlavně nezalézá do pórů. S bází pod makeup a pudrem vydrží celý den, ovšem ne ve 30ti stupních :).


Druhým mým oblíbencem je řasenka Rocket Volume od Maybelline. Asi jsem se v drogerii zasnila a vzala  omylem nevoděodolnou verzi...ale jsem s ní naprosto spokojená a přežila i ty největší vedra. Je to pro mě teď rozhodně nejlepší řasenka, řasy natočí, neslepuje, nedrolí se. Příště určitě vezmu voděodolnou (jako vždycky každou řasenku). 


Třetím nepostradatelným srpnovým pomocníkem byl antiperspirant Rexona Maximum Protection. O tomto antiperspirantu se psalo už mnoho a já jsem doposud nic lepšího nevyzkoušela. V zimně budu nejspíš používat něco jiného, nepotřebuji pak takový silný účinek (a tolik chemie) ale v teplých měsících je k nezaplacení. Konkrétní recenzi si můžete přečíst u Lucy


Trio Effect Blush od Manhattan vlastním od Vánoc ale moc jsem ho v té době nepoužívala. Až teď jsem mu přišla na chuť. Rozjasnovač samotný nepoužívám, ale růžovou tvářenku a hnědou tvářenku (či bronzer) používám téměř denně. Co se týče výdrže žádná sláva a tvářenka je i celkem hrubě namletá, ale barvy se mi moc líbí. 


Dvoubázový odličovač očí od Balei mám už po několikáté a jsem s ním spokojená. Určitě existuje i něco lepšího, ale pokud srovnám cenu a kvalitu, nemám co vytknout. I voděodolný oční makeup odstraní bez potíží. 

Posledním kouskem je oční krém s ureou, opět od Balei. Je to v podstatě můj první oční krém, doposud jsem žádný nepouživala, ale kůži pod očima mám poslední dobou hodně vysušenou. Krém používám jen večer a suchá místa jsou pryč a navíc mi připadá, že nejsem po ránu kolem očí tak "pomačkaná :) " jako jsem byla dříve. 



Jací jsou vaši současní favorité?

1 komentář:

  1. S odličovačom Balea som aj ja veľmi spokojná, neexistuje nič lepšie, aj drahšie odličovače sa môžu zakopať pod zem proti tomuto nemajú šancu, oči odličuje na 100% a poradí si zo všetkým, ani linky nie sú problém. Navyše oči nie sú ani nejako extra mastné, áno trochu sú, ale nie je to žiadna veda. A plus tá cena no skrátka paráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby