neděle 8. září 2013

Weekend's Nails - P2 Lovely Beauty + Maybelline 201 Speckled Pink




Hezkou neděli, 

dneska pro Vás mám rovnou dvojici laků - růžový P2 Volume Gloss v odstínu 040 Lovely Beauty a barevný od Maybelline Color Show Polka Dots 201 Speckled Pink. Obávám se, že růžový od P2 byl právě vyřazen ze sortimentu, ale do nového sortimentu přibylo spousta krásných nových odstínů, takže není proč si zoufat .:) 

 Opět - jako vždy - jsem použila Base Coat (tentokrát od P2 Long Lasting Base Coat a Essence Quick Dry). Růžový -  na to, že je světlý, kryje docela dobře, použila jsem jen jednu vrstvu. Občas proužkuje, ale po použití top coatu se to vytratí. Na prsteníčku mám kromě P2 ještě Color Show - Polka Dots - v jedné vrstvě, ale dlouho jsem musela nabírat, aby na štětečku opravdu něco zůstalo.  


Výdrž, krytí, lakování, schnutí - u obou naprostá spokojenost. 

Máte nějaké další odstíny Polka Dots? 

Krásný den 





2 komentáře:

  1. Tohle vypadá moc pěkně. :) Ta růžová s Polka Dots je krásná. Podařilo se mi sehnat všechny tři odstíny, co u nás byly k dostání, jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polka Dots se jim fakt povedla...já mám tyhle laky moc ráda, obzvláštní obyčejný lak a je to raz dva

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby