neděle 1. září 2013

Weekend's Nails - P2 Sand Style 100 Precious

Dneska pro vás mám odstín z nového sortimentu P2. Já vím, já vím, P2 není k dostání v ČR, ale možná právě proto vás může tato značka zajímat a při cestě do Německa či Rakouska budete mít tipy na koupi :). 
Musím říct, že odstín je dosti vánoční a moc se mi teď zlatá barva nelíbí , ale chtěla jsem ho vyzkoušet. 


V porovnání s červeným pískovým lakem, který už mám přes půl roku, je krytí slabší - lakovala jsem jen v jedné vrstvě, ale na některých místech prosvítá. Výdrž je dobrá, neošoupe se a vydrží mi nejdéle ze všech možných laků, které jsem kdy vyzkoušela (tím myslím obecně pískové). Stejně tak je to ale i při odlakování - budete potřebovat o něco více času a o něco více odlakovače. 
Co se týče pískového efektu - tenhle zlatý je má menší částečky než ten červený- takže nepůsobí po nalakování tak hrubě. 

Ve shrnutí - výdrž dobrá, barva dobrá (zimní), krytí by mohlo být lepší a odlakování - jako u všech glitrových a pískových laků.

Mám v zásobě ještě pár novinek z nového sortimentu P2 ;)

Mějte krásný zbytek neděle

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby