čtvrtek 3. října 2013

Favorité za září 9/2013

A je tu podzim :( U nás naštěstí zatím slunečný, ale i tak mě ničí, jak se už brzo stmívá. 
Dneska pro Vás mám mé neoblíbenější produkty za září. Tentokrát je to čistě dekorativka plus kosmetická taštička.



Taštičku jsem koupila v Ersting's Family a byla zlevněná z osmi na tři Eura, no nekupte to. Je velká tak akorát a když někam jedu, tak dekorativku pobere bez problémů. 
Jako první Vám představím skvělý korektor FIT ME od Maybelline. Viděla jsem ho původně u Eihoortbjuti, která si ho vychvalovala jako nejlepší korektor, který kdy měla. A i já to musím potvrdit. Mám ho v odstínu 15, který je druhý nejsvětlejší. Na ruce vypadá hodně světle, ale dělá zázraky a kryje skvěle. Obal vypadá už dosti použitě a ošoupaně, mám ho něco málo přes tři měsíce. Cena 5,45 €.


Dalším oblíbencem je bronzer od P2. Je to limitka Summer Attack, tuším že někdy z června tohoto roku. Odstín 010 Jungle vibes. Používám ho poslední dobou denně, není moc tmavý a dá se s ním přirozeně konturovat. Cena 3,65 €. 


Teď tu mám pro Vás dvě novinky. Labello Vitamin Milk Shake - Cranberry & Raspberry. Mám ho doma asi měsíc a je skvělé. Podle výrobce obsahuje vitamín E, C a provitamín B5 a navíc SPF 10. Na fotce můžete vidět lehoučké zabarvení, dodává rtům zdravou barvu, krásné hydratuje a skvěle voní. A co je pro mě hlavní, nezanechává žádnou pachuť v puse. Cena 2,49 €.
Druhou novinkou je rtěnka od P2 z řady Matte Deluxe v odstínu 050 I adore you. Pořád ještě nejsem rtěnkový maniak a barva je na mě hodně výrazná. Hledala jsem ale podzimní tmavou rtěnku do fialova. Při více vrstvách je opravdu tak tmavá, jak vypadá na ruce, ale já jí nanáším málo a pak vypadá světleji. Je matná, ale téměř nevysušuje a opravdu dlouho vydrží. Já pod ní stejně nanáším balzám a tak ani nezalézá do vrásek. Jen mě trošku rozčiluje, jak je rtěnka málo zkosená, tím pádem se mi hrozně špatně nanáší. Cena 1,95 €. 


 Posledním zářijovým oblíbencem jsou linky ve fixu od Manhattan - Eyemazing Liner. Používala jsem dlouho dobu tekuté oční linky a byla jsem s nimi spokojená. Ve fixu jsem kdysi nějaké zkoušela, ale vůbec nedržely. Tohle jsou pro mě zatím ale nejlepší linky vůbec. Drží velmi dobře, nerozpíjí se, pokud je pod nimi stín a báze pod oční stíny, tak se do celý den ani nehnou. Dá se s nimi vykouzlit jak tenká tak široká linka a mám je už přes dva měsíce a žádný náznak vysychání. Tento produkt můžu jen doporučit. Cena 4,49  €.


Toť pro dnešek a za září vše. Nezapomeňte se zúčastnit mé první Give Away dle vlastního výběru (kosmetika od P2). 

Krásný zbytek dne. 

7 komentářů:

  1. jůů, podobnou rtěnku jsem si zrovna koupila, akorát je to ještě šílenější barvička :P A nanáším většinou stejně štětečkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přejdu taky asi na štěteček...ale ta barva je krásná...když já mám pocit, že je na mě moc výrazná :/

      Vymazat
  2. Ten bronzer vypadá dobře :) Já mám zase bronzer od P2 z loňského léta v takovém velkém kulatém balení a taky ho mám moc ráda. Byl levný a opravdu mi moc vyhovuje odstínem :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty limitky jsou většinou fakt skvělé, někdy škoda, že už se to nedá znova sehnat :(

      Vymazat
  3. Páni, bronzer vypadá zajímavě:) A ta tmavá rtěnka, to je nádherný odstín!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby