neděle 20. října 2013

Rychlorecenze - Powder & Blush Duo

Dneska pro vás mám jen takovou rychlovku, k laku z limitky P2 Beauty Stories jsem si pořídila ještě duo - pudr a tvářenka v odstínu 010 Beauté. Pudr asi nevyužiju, ale barva tvářenky se mi moc líbí. 


Používám ji posledních 14 dní každý den a jak můžete vidět, není vůbec vidět, že by používaná byla. Výdrž je skvělá. Zblízka obsahuje tvářenka i pudr jemný šimer, který není ani ale po nanesení vůbec vidět. Barva je velice intenzivní, stačí opravdu jen štetcem lehce po tvářence přejet. Obal je bytelný, na mě ale zbytečně moc veliký. 
Cena 3,95 Euro. 

7 komentářů:

  1. P2 kosmetiku velice zboznuji a tohle je jen dalsi potvrzeni o jejich produktech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to moc fajn značka ...tvářenky, laky, bronzery a limitky si nemůžu vynachválit :)

      Vymazat
  2. moc pěkné odstíny, hlavně ta růžová, já tady pořád čekám na tvářenku od Essence Be Loud, zatím se neobjevila. to je děs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že má být až v listopadu..to mi přijde fakt hrozný, tak opožděne ...a počítám, že některé limitky se u nás neobjeví vůbec :(

      Vymazat
    2. v listopadu? já furt, že v říjnu, tak tento týden do DM teda nejdu :D

      Vymazat
    3. Možný to je :) fakt nevim, ale většinou by měly ty limitky být od začátku měsíce, ne ?

      Vymazat
  3. Díky ... máš na blogu moc krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby