sobota 19. října 2013

Weekend's Nails - P2 Beauty Stories Poweful Ivy


Krásné sobotní odpoledne, dnes pro vás mám lak ze současné litmiky od P2 - Beauty Stories. Limitka je vyloženě podzimní, laky, rtěnky i tvářenky mají krásné barvy. (Jednu z tvářenek vám ještě představím později.) Odstín, který tu pro vás mám se jmenuje 040 Powerful Ivy. 



Je to v podstatě první zelená, která se mi skutečně líbí. Kryje i v jedné vrstvě ale ve dvou je barva mnohem intenzivnější. Co se týče výdrže, když jsem použila jen jednu vrstvu plus base a top coat, vydržel lak mnohem déle - cca 3 dny bez jediného porušení, ale měla jsem ho tuším 5 dní a vůbec to nevypadalo špatně. Se dvěma vrstvami není výdrž tak ideální a od krajů se odštipuje. 
Schnutí průměrné. Barva krásná :). Ještě se asi chystám na světlou verzi. Cena 2,25 Euro.  

Zdroj: dm.de

Zaujala Vás některá z barev? Které jsou Vaše oblíbené podzimní barvy? 

3 komentáře:

  1. Ta zelená je moc fajn. Mám trošku tmavší zelenou od Catrice a mám jí moc ráda...u mě větší oblíbenec než modrá...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda modrou na léto...teď vede zelená a vínová

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je moc pěkný. Já mám zelenou docela ráda, ale nejvíc se mi na podzim líbí tmavě vínové odstíny. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby