středa 27. listopadu 2013

Glossy Box - německá krabička krásy podruhé a naposled

Krásný večer, 

tak mi právě dorazil druhý Glossy Box, který bude zároveň mým posledním. Ale nikdy neříkej nikdy, jsem si jistá, že zase jednou neodolám... A proč je vůbec na dlouhou dobu poslední? Obsah krabičky se mi vůbec nelíbí, jsou to věci, které bych si nikdy nekoupila, naprosto neznámé značky a cílenost mi taky nepřijde ideální. Toť mé dojmy. 

Teď už se ale vrhneme na obsah Glossy Boxu číslo 2.


Tentokrát obsahovala krabička pět produktů a pouze jednu z nich v plné velikosti. 

Na první pohled mě nejprve zaujala tato krásná krabička od společnosti La Société Parisienne de Savons. To bylo ale všechno, pak už mě to nadšení přešlo :). Uvnitř se skrývá 'obyčejné' mýdlo.  Hezky voní, ale jinak ho zatím nepovažuji za speciální. Nevím, jestli ho použiju nebo jako babička schovám mezi trička :). Mé mýdlo váží 50 g. Původní velikost - 100 g - cena 10 Euro. 


Druhým produktem je zázvorový sprchový gel od Body Shop. Vůně je krásná, jak limonáda. Hlavním mottem je: takhle voní vánoce. Já si představím spíš skořici a vanilku, takže ve mě zázvor vánoce rozhodně nevyvolává. Velikost mého balení je 60 ml. Originální velikost 250 ml - cena 7 Euro.


Dalším produktem z boxu je šampón od řecké značky Fresh Line. Šampón krásně voní a má vlasy rozzářit a dodat potřebnou vlhkost a podporuje jejich růst. Je bez chemických přísad. Balení v krabičce mělo 75 ml. Originální produkt 200 ml - cena 13,90 Euro. 


Mile mě prekvapil BB Cream. Já na ně zanevřela, ale hlavním viníkem budou zřejmě rádoby BB krémy z drogerie. Tento je od značky Annemarie Börlind. BB Cream není krycí, ale měl by mít hojivé účinky. Odstín celkem vyhovuje. Počítám ještě s konkrétnější recenzí, až s ním budu mít dostatek zkušeností. 
Můj kousek má 15 ml, originální produkt pak 50 ml a cena 18,90 Euro. 


Posledním 'dárečkem' je oční stín od švédské značky Emite Make-up. Dá se použít i jako rozjasňovat. Stín je hodně pigmentovaný a jsem moc ráda za odstín, protože ho budu používat pravděpodobně jako rozjasňovač. Dostala jsem originální velikost a  - teď se posaďte - cena je 19 Euro. Ano 19 éček za jeden monostín. Koukala jsem na stránky a celkově je tato značka opravdu drahá. Např. tvářenka stojí 30 Euro. 


Celkově jsem s tímhle Glossy Boxem mnohem spokojenější než s tím předchozím. Stál mě 10 Euro a cena výrobků tuto částku rozhodně přesahuje. Ale ani to mě nepřesvědčilo k dalšímu nákupu. Uvítala bych i něco ze známějších značek. Myslím, že boxy v ČR jsou na tom s obsahem mnohem lépe. 

Co si o tom myslíte vy? Máte zkušenosti s některou z výše zmíněných značek? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby