sobota 14. prosince 2013

Weekend's Nails - fialová s proužky

Krásné sobotní ráno, 

dnes jsem si pro vás připravila fialovou, na které si poslední dobou ulítávám. 
Nehty mi přijdou svým způsobem i vánoční, co myslíte? 
Použíla jsem tři laky, base coat, top coat a lepící pásky na nailart. Dva fialové laky už jste viděli v minulých příspěvcích. Zlatý mi přinesl Mikuláš :). 



V hlavní radě chci říct, že fotky jsou hrůza. Nedařilo se mi vůbe zachytit ty jednotlivé proužky. Pod lampou toho prostě moc vidět není :(. 

Základní fialový lak od Kiko v odstínu 315 Dark Mauve jsem lakovala pouze v jedné vrstvě. Lak neprosvítá, ale kdybych ho použila jenom samotný, raději bych dala vrstvy dvě. Je hodně tekutý, ale při precizním lakování kryje krásně i v první vrstvě. 

Na malíček a proužky na prostředníčku jsem použíla rovněž už zmiňovaný pískový lak od Claire's. Pokud vás k němu zajímá něco bližšího, pak se podívejte tady.

Na prsteníček jsem použila úžasný zlatý lak od Manhattan, který mi přinesl můj Mikuláš. Mám už dva zlaté laky, jeden pískový a jeden více do žluta, takže se u mě tento rozhodně neztratí. Proužky jsou v jedné vrstvě a můžete vidět, že skvěle kryje. Fialová barva vůbec neprosvítá. Lak je v odstínu 11 Golden Honey. 


Na proužky jsem použila pásky z ebay - 10 ks asi za 1 Euro. Při použítí je třeba nechat první vrstvu opravdu hodně dobře a dlouho zaschnout. Stejně tak pak druhou, kterou tvoříte proužky. Jinak není linie proužků čistá a nevypadá to vůbec dobře. I já jsem mohla ještě chvíli počkat a vypadalo by to líp. 

Co vy? Vytváříte si na nehtech umělecká díla, nebo prostě jenom nalakujete jednou barvou a šmitec? 
Krásný adventní víkend. A nezapomeňte mě sledovat na Instagramu :). 







2 komentáře:

  1. já většinou lakuji jen jednu barvu, nebo přidám nějaký topcoat.. a nebo (:D) mám jeden nehet jinou barvou než ostatní, na víc si netroufám.. nailart totiž není zrovna mojí doménou, když už se o něco pokusím, tak to dopadne špatně a já to vzteky odlakuji:( ale tvoje kombinace vypadá moc hezky, nad zdobícími páskami taky přemýšlím, jen nevím.. jestli bych je upotřebila no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mojí doménou to také není..moc se mi to líbí, ale nemám moc nervy na to čekat, až to pořádně zaschne... s pásky to pak ale není nic težkého a řekla bych,že to vypadá moc zajímavě

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby