sobota 11. ledna 2014

Weekend's Nail - jen růžová to může být ♫♫♫

Krásnou sobotu všem, 

jsem tu opět s víkendovými nehtíky, tentokrát jsem si trošku vyhrála. Růžový lak P2 v odstínu 010 Little Princess je v Německu tak nějak kultovní klasikou. Já jsem ale dlouho odolávala, ale nakonec jsem si ho stejně musela pořídit. 



Lakovala jsem ve dvou vrstvách. S base a top lakem. V jedné vrstvě nekryje dostatečně, ale není to taková hrůza. Ve dvou vrstvách je pak super. Výdrž je 3-4 dny, stejně jako u ostatních P2.


Na prsteníček a puntíky jsem použila pískový lak, opět od P2 v odstínu 100 precious. Při tečkování jsem nechala spodní vrstvy pořádně zaschnout a nakonec ještě přetřela top coatem. 

Výsledek se mi moc líbí, ale víc si barvičku užiju asi na jaře, teď jsem se v nich nějak necítila. Každopádně puntíky vypadají efektivně a je to hračka. 
Krásný zbytek víkendu. 



16 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta růžová i jak jsi to zkombinovala. Obdivuji tečičky, na to já nemám nikdy nervy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ...s takovými těmi tvořítky je to hračka ..s kovovým hrozem... taky jsem se toho bála, ale je to fakt jednoduchý a kupodivu jsou i poměrně stejně velké.

      Vymazat
  2. Beautiful design, I love the combination of shades - great look! Xx

    Makeup by Candlelight

    OdpovědětVymazat
  3. krásná barva :) laky od P2 miluju, byl by pro mě hřích si při návštěvě DM ani jeden neodnést :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale já už jsem si dala zákaz.. chodím do DM jednou, někdy i 2x tydně a ani to nestíhám střídat :)

      Vymazat
  4. Tak to je zlaté *-* zbožňuju takové kombinace :) nádherný krémový i texturový lak, barvy k sobě taky krásně ladí, dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí ta kombinace:) já sama bych asi tečky už nedělala (jsem trochu konzerva v tomhle :D), ale jinak se mi nehty líbí moc:))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barvička a ještě krásnější celek... proč jen já nemám trpělivost ani na ty puntíky? :(

    Laková Give zde!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně namalované nehty. Ten zlatý lak se mi moc líbí ! Už si konečně musím koupit ten "aplikátor" na tečky..

    OdpovědětVymazat
  8. To je fakt božská kombinace!:))

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za pochvaly ☆

    OdpovědětVymazat
  10. Nadhera? P2 je naprosto perfektni a uzasna kosmetika! Miluji jejich laky a nejen ty!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby