pondělí 27. ledna 2014

Weekend's Nails - tmavě fialová/vínová

Krásný den všem, 

tentokrát to bude jenom rychlovka - tmavě fialový lak se zlatými třpytkami. Zlatý jsem si přivezla z Itálie a fialový na mě vykoukl z Glossy Boxu. 



Nails Inc v odstínu Victoria je opravdu nádherný odstín. V lahvičce vypadá téměř jako černý, na nepřímém světle je temně fialový a na světle vypadá jako červené víno :) . Krása pohledět. Výdrž byla také celkem dosti obstojná - 3 dny úplně bez porušení a vydržela jsem to s ním 5 dnů. Co si ale chválit nemůžu je lakování a schnutí. Kryje opravdu dobře až ve třech vrstvách, v první je téměř průhledný a hrozně proužkuje - to můžete vidět i na fotce na světle (použila jsem dvě vrstvy). A schnul opravdu dlouho ve srovnání s laky z drogerie. A další pecka - laky této značky se pohybují kolem 10ti liber!!! Určitě bych si ho nikdy sama nakoupila. 



Na stránkách této Nails Inc je opravdu velký výběr, ale cena, krytí a doba schnutí mě naprosto odrazuje. 

Ke zlatému není co dodat, je to italská značky, stál tuším 2,50 Euro a moc hezky se s ním pracuje. 

Co vy drahé laky? Raději drogerkové značky, nebo jste ochotné dát za lak i 10 Euro? 

2 komentáře:

  1. krasna kombinacia! vyskusam!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby