pondělí 10. března 2014

Spotřebováno č. 3

Krásný den, 

dnes pro vás mám třetí pokračování seriálu 'spotřebováno. Jsou to produkty za poslední měsíc a půl. Přesnou cenu si bohužel u všech produktů nepamatuji, ale budu se snažit dávat alespoň přibližnou ☺.

A nezapomeňte na mou předjarní GIVE AWAY s Lip Butter, která končí 15.3. ve 20:00. 

 




Tělová mléka od Balei mám moc ráda. Tohle jsem koupila omylem, bylo mezi sprchovými gely (asi taky omylem) a já nečetla, jen očuchala a šla. Je příjemné, krásné voní, rychle se vstřebává. Byla to limitka, tak nevím, jestli je ještě k mání. Cena do tří euro. 

Beauty Bird - Fly High! Active Foot Gel je gel na unavené nohy. Našla jsem v ho v jednom z boxů. Je na chodidlech opravdu hodně příjemný a pomáhá je uvolnit. Jediné negativum, která má, je vůně. Je mentolová, ale opravdu příliš silná. Cena 9 Euro.


Odličovač očí od Maybelline jsem už představovala tady. Moje nadšení přetrvává. Je prostě skvělý. Odlíčí hravě voděodolnou řasenku, oči nevysušuje ani příliš nemastí.

Bebe Fresh Eyes and Face jsme vzala ze zvědavosti. Na balení se píše, že by měl odlíčit i voděodolný makeup - tak to rozhodně ne - oči nezvládne. Ale na zbytek vystačí. Znovu ho asi kupovat nebudu, v drogerii jsou dostupné i lepší varianty za stejnou cenu. Cena cca 4 Euro.


Tentokrát tady mám i vyjímečně i něco málo z dekorativní kosmetiky. Řasenka Rocket Volume Express od Maybelline je moje oblíbená. Dříve jsem kupovala voděodolnou, teď už obyčejnou a nevidím ve výdrži rozdíl. Krásně řady oddělí, zvýrazní a drží. Cena cca 8 Euro.

Fix na oční linky Manhattan Eyemazing Liner je to nejlepší, co jsme zatím vyzkoušela. Hravě předčí i gelové oční linky od Maybelline (ty mě mimochodem moc nedrží). Barva je opravdu černočerná, krásně drží a dá s ním nakreslit tenká i tlustá linka. Cena je kolem 4 Euro a pokud budete mít cestu do Německa a potkáte stojan Manhattan - 100% doporučuji koupit.

Nehtovou péči od Essence mám moc ráda, pilník kupuji pravidelně - každá strana má odlišnou hrubost a stojí 1,25 Euro. Top coat je také můj neoblibenější - Quick Dry. Obávám se, že ho přestali vyrábět :(. Byl pro mě mnohem lepší než Better than Gel Nails. Cena tuším kolem 1,80 Euro.

Plátenkovou masku od Anatomicals jsem koupila ze zvědavosti. V Douglas byla v akci a vyšla na 1 Euro. Je s výtažky z růží a byla opravdu moc příjemná. Krásně hydratovala, zbytek se dal krásně vmasírovat do pleti.


Ano, já vím, pudry nejsou uplně prázdné, ale jsou zatvrdlé. Pravděpodobně od mokrého štětce od makeupu. 

Bronzer Summer Attack - jungle vibes 010 jsem už dříve moc chválila - byl super, nebyl moc tmavý a šimr byl opravdu jemný a na pleti vypadal skvěle. Bohužel to byla limitka, musím jen doufat, že letos příjdou s něčím podobným.

Anti Shine Mattitude od Astor mám už poněkolikáté a jsem s ním v celku spokojená. Byl v odstínu 003 a na pleti nebyl nijak extra viditelný a krásně zmatnil.


Posledními položkami jsou šampony. Není to spotřeba za jeden měsíc, často šampony střídám.
Herbal Essence Wolume Wunder jsem vzala ze zvědavosti, ale nijak mě nezaujal. Vlasy jsem po něm měla příliš jemné a rozlítané. Cena je cca 3-4 Euro.

Šampon od značky Fresh Line - ERATO jsem chválila už v lednu.  Nadšení přetrvává, šampon je opravdu skvělý, příjemná vůně, vlasy jsou po něm pevné, dodává na objemu. Cena je ovšem něco málo přes deset Euro a vydržel mi něco málo přes měsíc. Znovu ho tedy nekoupím.

John Frieda už patří mezi mé oblíbené stálice. Vlasy mám po každé příjemné, pevné, neelektrizují a nemastí se příliš rychle. Cena je cca 4-5 Euro.

Už jste některý z uvedených výrobků vyzkoušeli? Zajímá Vás bližší recenze? 
Krásný den ☻


14 komentářů:

  1. To mleko od Balei me laka, priste po nem mrknu. Rasenka Maybelline me zklamala, hrozne rasy slepuje.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě vůbec neslepuje...naopak prostě nejlepší co jsem do teď vyzkoušela...

      Vymazat
  2. Mě Rocketka taky moc nenadchla, není špatná, ale nesedí mi. Šampon od John Freida mám také a je fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, že vám nevyhovuje a co je teda ta nej řasenka pro vás? Jo jo, Frieda je podle mě zatím nej šampon z drogerie, kam se hrabe Aussie

      Vymazat
    2. Já mám nejraději D`Amore nebo Diamante od Gabrielly Salvete, to jsou pro mě nejlepší řasenky. A ted používám třeba Lovely Doll od Astor, taky dobrá.
      Beauty of pink

      Vymazat
    3. Po té po Astor se podivám ;) děkuji za typ... a od GS jsem snad nikdy ještě řasenku nezkoušela...

      Vymazat
  3. Pěkný, měsíc a půl. Mě by tohle vydrželo minimálně půl roku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není tak, že bych všechno otevřela před měsícem a půl :) některé produkty používám mnoehm déle - je to měsíc a půl od doby, co jsem naposledy dělala spotřebováno ☺

      Vymazat
  4. Jak tak koukam, DM je Tvoje Privatdrogerie:D Ja tam lezu skoro obden, vcera jsem tam objevila spoustu novych opalovaku od Piz Buin a dokonce After Sun Lotion do sprchy od Nivea, koukala jsem na to jako blazen. Pak jsem tam capla universalni krem od Lavery, lak na nehty od P2:D Nekdy si pocitam plusy a minusy zivota v Nemecku a kosmetika u me vzdycky zvitezi, za malo penez hodne muziky, tedy v porovnani s nakupem v cesky DM. Ganz herzlichen Gruß Hanka/Stuttgart

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, taky někdo z Německa, to mě těší.. jo jo, kosmetika je velký plus, výběr a ty ceny. A i stojany té dekorativky, která je i v Čechách, vypadají mnohem líp... Machs gut ;)

      Vymazat
    2. Eben...ja jsem taky podobnej zavislak:D Dekorativku moc nekupuju, staci mi par malickosti, tedy krome rtenek, ale sampony, telova mleka, kremy na oblicej, toho mam nespocet...kdyz ono to tak kraaasne voni, zejo:D Alsooo...ich wünsche dir noch viel Freude mit deinem Blog:D Schön zu lesen...

      Vymazat
    3. Es freut mich sehr, vor allem weil ich so nette Leserine habe :)

      Vymazat
  5. to si toho spotrebovala celkom dost :D

    http://beautybybellatrix.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. To telové mlieko od Balea vyzerá dobre.... ja celkovo mám rada produkty tejto značky, pretože vôbec nie sú drahé a dostupné v každom DM :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby