středa 18. června 2014

Boxománie aneb s Douglas boxem končím

Ahoj všem, 

dnes jsem tady s mým posledním Douglas boxem. Předplatné se nezískává snadno, ale s lehkým srdcem jsem ho před týdnem zrušila, protože obsah tohoto ani předchozího boxu mě hodně zklamal. Od Douglas bych čekala něco víc, něco, o čem se mluví, co má nějaké jméno a ne tři produkty vlastní značky. A k tomu hlavní produkt od značky, o které jsem nikdy neslyšela - stejně jako v předposledním boxu. Tak se pojďte podívat na ty zázraky. 


Takže hlavním produktem v plném balení je krém na ruce (!!!) od Grown Alchemist s vůní vanilky a pomeranče. No moje vůně to není, na německých blozích si vůni chválí. Krém sám o sobě není špatný, hydratuje, rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Ale pardón - co to balení? Myslela jsem nejdřív, že to je tuba s barvou na vlasy. Obsah 65 ml a cena 17 Euro.


Baldessarini Nautic Spirit - pánský sprchový gel. Tester o obsahu 50 ml. Zajímalo by mě, kolik pánů odebírá Douglas Box... 


Věc, která se dá ocenit, jsou krémy na a po opalování od Douglas. Krabička ukrývala jeden krém na obličej s ochranným faktorem 30, voděodolný, vůně nijak zvláštní.Obsah 50 ml. 
A druhým pokladem na opalování je poopalovací mléko. Obsah také 50 ml. 


Posledním produktem - v plné velikosti - byl tento suk k vytvoření německé vlajky (wtf). Jako chápu, je mistroství, v Německu všichni blázní, když je zápas, všichni sedí doma nebo v hospodě, prázdné Sbahny, Ubahny o fitku nebo obchodech s potravinami ani nemluvě. Ale tohle mít jako překvapení v krabičce krásy. Cena 1,99 Euro. 



Suma sumárum, obsah krabičky tragédie, plným produktem krém na ruce, který byl v podstatě i v mé první krabičce, tedy před třemi měsíci. Ani cenově to není žádná výhra, box stojí 15 Euro. Nutno podotknout, že tématem tohoto boxu bylo léto - k létu snad jenom ty opalovací krémy, jinak si žádnou asociaci nevybavuju. Krémem na ruce se mažu celý rok a pánové se snad myjí taky celý rok. A ten suk - no comment.

Tak jsem se podělila se svými postřehy o Douglas boxu. Nejlepší je asi stejně ta krabička :D .
Brzy se můžete těšit na můj první box s Rossmannu. Já si nedám pokoj. 

Mějte se krásně



27 komentářů:

  1. Bohuzel s Tebou musim souhlasit, ze krabicka je na tom to nejhezci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tohle je hodně nepovedené... zlaté DM boxy... asi už budu vždycky jenom pro ty drogérkové, tady je cena 5 Euro a dá se to nějak využít....

      Vymazat
  2. Krabička je pěkná, to se musí nechat. :D Ale jako obsah - souhlasím s tebou, že nejlepší jsou produkty na opalování. Ty německé barvičky bych jim strčila nazpátek, vždyť to není žádný box pro děti. :D Jinak je teda škoda, že ten krém není alespoň větší, nebo alespoň takový, že zákazník je z něho paf. Já jsem si boxy nikdy neobjednávala právě z tohoto důvodu - že mě ničím moc nenadchnou. Někdy toho ale pěkně lituju, to je fakt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však já taky čekám, že z toho červencovýho si sednu na zadek a budou tam jen super značky :( a budu jen tiše závidět

      Vymazat
  3. tak to bych asi zuřila a vůbec bych nebyla spokojená :D balení krému je fakt šílený a ten suk? to je snad vtip, ne? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to trágo...ten suk je výsměch, podle to mě to vyrobili a měli toho hodně, tak s tim museli něco udělat ... Essence udělala limitku - takže na prodejně bylo 6 kousků s timhle sukem a ve většině je ještě maj ..a to limitky bývaj hned pryč ..no a krém skoro za pětikilo bych si taky představovala jinak ...kdyby tam radši šoupli Rituals nebo něco, co má jméno...

      Vymazat
  4. no podobná katastrofa jako u nás v česku =D taky by mě to štvalo a odhlásila odběr... ale ten první měl ten krásný produkt stím krásným obalem (už nevím co to bylo), ale totok?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO řekla bych ,že i v těch českých beauty boxech jsou lepší věci.. navíc tohle stojí 15E, takže tak 350 Kč .. no katastrofa, odhlášeno..ale v příštím bude určitě něco super :D

      Vymazat
  5. OMG!!! Promiň, nemyslím to zle, ale u toho suku už jsem to nevydržela a propukla v hlasitý smích a směju se ještě teď :-DDD to jako myslí vážně??? To jako 1) existuje 2) někdo koupí 3) v Douglasu???? Bych to tipla tak do žertovných potřeb. Tenhle box je teda vážně hrozný. A nechápu ani černou depresivní krabičku, léto přece!! Zlatý DM boxík, ten mě nadchl :-) A krém na ruce za 17 eur? To je fakt nějaký hodně zvláštní vtip toto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že to někdo koupí, hlavně tady , oni to mistrovství ve fotbale hrozně prožívají ...ale že se k tomu sníží i Douglas, to mi přijde taky moc ... já mám DM box taky, zkusila jsem štěstí, takže až pojedu do Prahy za 14 dní, hned pro něj pomažu... a ten krém mi ještě ke všemu nijak extra nevoní, něco mi hrozně připomíná, ale za nic na světě si nevybavuju co...

      Vymazat
    2. Musím potvrdit to, co říká Petra.
      Když jsme byli na Mallorce v březnu a Španělsko hrálo s nějakým německým městem, tak ten víkend přiletěli hromadně němci, všichni na sobě vlaječky, ručníky se znakem fotbalového týmu a hromadně vyráželi směr zápas... Ti Němci jsou na to fakt dost ujetí, kam se na to hrabe Tess a její vášeň k hokeji :-)

      Vymazat
  6. Barva na vlasy! :D jo to bylo první co napadlo i mě. Dost katastrofa, a ten suk mě taky dostal...

    OdpovědětVymazat
  7. Pravda, asi jim napíšu něco hezkýho :D i když stěžovala jsem si na Glossy Box, protože do Vánočního dali věci, co byli i v listopadovým a odpověď byla, že to ty věci slavili největší úspěch a proto to tam dali .. ha ha, sprcháč s vůní růže jak pro babičky a monostín od neznámý značky...

    OdpovědětVymazat
  8. :D ten suk mě rozsekal. Děkuju moc, mam od rána strašnou náladu, pač musim jít k urologovi kdoví na co a jak je mym zvykem udělat si svoje oblíbené latté od Tassima, sednout si a pročítat kosmetické blogy, jsem poprskala monitor. Si dělají srandu? OMG Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ ☺ ☺ tak aspoň jsem ti zlepšila ráno ... jako mě to přišlo taky jako špatnej vtip, ještě že tam nebyla vlaječka třeba :D

      Vymazat
    2. Já ten Douglas nechápu. Starprodukt: předraženej krém na ruce. Vždycky si myslim, že tam dají nějakej ležák. A 4 Maxiproben. Tady by mi udělalo radost parfémované tělové mléko nebo řasenka, i nějakej ten krém by tam mohli hodit. Ale tohle je fakt výsměch. Dyť toho mají v portfoliu tolik...se neboj, teď si to zrušila a příště tam bude nějaká pecka. I když spíš asi ne:D

      Vymazat
    3. Já taky nevim .. si říkam, že kdyby tam dali ty minisady za deset euro třeba od Lancome, tak to udělá víc radost než tohle .. a dekorativka tam nebyla žádná, na obličej taky nic ... no já s tím počítám, zákon schválnosti..

      Vymazat
    4. Ale tak co si neudělat radost něčim jinym:) Však tu jsme jen jednou. Uvědomila jsem si to, když moje zemřela moje kamarádka. Pořád jen škudlila peníze a k čemu...

      Vymazat
    5. :( chjo, to je fakt ... hlavně si to musíme užívat ...

      Vymazat
  9. This is so cool! What a wonderful set. Wish we had them in Los Angeles!

    -- Alex at Cashmere Kangaroo

    OdpovědětVymazat
  10. Takže v pondělí si koukej do práce namalovat tváře tím super sukem, ať to alespoň využiješ a v práci to jistě ocení :D :D

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jako kdybych s tim jezdila dneska po Berlíně, tak mi asi všichni makeup pochválí :D ...

      Vymazat
  11. Do pytle, co to jako má bejt? :D Strašný, respektive spíš smutný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrajou na to, že jsou značka a že si vždycky zakazníky najdou, předpokládám, že v červenci nebo v sprnu dají nějakou pecku, aby chtěli zase všichni předplatný...

      Vymazat
  12. Tak jsem dneska opět řádila v Mülleru. Šla jsem náááhodou kolem, protože jsem si musela jít koupit rezervní plavky, a ty, co jsem si koupila před pár lety nějak zpuchřely, jsem je chtěla zkusit a najednou se tak podivně roztáhly...:D Takže jsem ulovila v C&A za 16€ dohromady. Já nevim, jak to máš ty, ale já dam všechno za kosmetiku a třeba šaty za 50€ mi přijdou šíleně drahý. Opět tedy k tomu Mülleru. Jdu tam, páč jsem si chtěla koupit ještě nějakej opalovák. Nakonec jsem sáhla pro Biotherm, kterej stál víc než ty plavky, samozřejmě. Pak jsem zjistila, že tam mají i ten Lotus od Miyake, ale páč manželovi se líbil ten pánskej, tak jsem mu ho vzala, ale sobě jsem přibalila ještě cestovní balení opalováků od Lancaster, rtěnku Chanel a k tomu jsem si vysomrovala pár vzorků. Takže dobrá zpráva, mají ten novej Miyake, kdybys hledala letní parfém. To je vše, co jsem tim chtěla říct:D Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Hani :D takhle mě navnadit :D , no po pravdě začínám na tom být dost podobně, že za oblečení si někdy říkam, že to si nekoupím, že je to drahý.. tak to se musím jít podívat, mě se nestane, že jdu náhodou kolem nikdy :D mam Müller úplně z ruky, ale mám nakupovací náladu a chtěla bych si udělat radost.. .tak se možná zajedu podívat ..díky za tip

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby