neděle 1. června 2014

Zuii Organic Bio hydratační makeup Flora Liquid Foundation

Krásnou neděli všem, 

před nedávnem jsem měla možnost získat k testování produkt od značky Zuii Organic. Značka je původem z Austrálie a je 100% přírodní, obsahuje certifikované rostlinné složky, které pokožce dodávají živiny a pomáhají zlepšit její zdraví. 
Kosmetické výrobky značky Zuii nejsou testovány na zvířatech a neobsahují žádné chemické látky, parabeny a mastek. 
Základem většiny výrobků Zuii je růže damašská - bohatá na vitamín c, pomáhá při akné, lupénce a ekzémech. Dokonce také při odstraňování drobných pigmentových skvrn. 
Další složkou je pak jasmín pravý - zklidňuje a regeneruje poškozenou pojivou tkáň. A v neposlední řadě je to pak heřmánek pravý - zklidňuje, působí protizánětlivě a je vhodný pro citlivou pokožku. 

Pro své testování jsem si vybrala certifikovaný bio make-up - bio hydratační make-up Flora Liquid Foundation. Nutno podotknout, že se jedná o můj první bio makeup.


Makeup je v nabídce v devíti různých odstínech a pro mě je hodně těžké vybírat odstín makeupu po internetu. Takže i když jsem hledala články s fotkami, i přesto jsem si vybrala odstín, který je teď po několika dnech na sluníčku už příliš světlý. Pokud má ale člověk možnost si makeup osahat, určitě najde ten svůj odstín. Pro bledulky je opravdu velký výběr. 


Konzistence makeupu je velice příjemná, ani příliš hustá, ani příliš tekutá. Makeup se krásně přizpůsobí pletí a na pleti neoxiduje a nemění barvu. Nezvýrazňuje vrásky a případné stroupky. Má působit i protizánětlivě a i s tím mohu souhlasit, mé pleti, která je náchylná k nedokonalostem, pupínkům a dalším neřádům rozhodně prospívá. 
Aloe vera zklidňuje  a hojí zároveň a vitamín E dodává během dne dostatek hydratace. A krásně příjemně voní.



Makeup se dá krásně zapracovat do pleti a je skutečně moc příjemný. Letáček uvádí, že je to hydratační krém a make-up v jednom. Řekla bych, že to platí v případě normální až mastné pleti. Já mám poslední dobou pleť spíše suchou a tak se rozhodně bez podkladového krému neobejdu. Velkým plusem je také to, že pleť nemastí - čelo musím přepudrovat tak jako tak, ale celkově je makeup skutečně moc příjemný. 

Dva nedostatky ale přeci jenom vidím. Nedostatek to může být jen pro mě a majitelky dokonalejší pleti budou mít jiný názor, ale.. 
Letáček slibuje střední krytí a mě připadá krytí spíše lehké. Lehký příjemný makeup s lehkým krytím. Ideální na léto. Sami se můžete podívat, jak velké krytí ve skutečnosti je. 





Druhým nedostatkem pro mě je absence SPF. Jsme zvyklá používat makeup s SPF 25, takže nemusím při běžném provozu řešit žádné krémy. Tady mi ale ochranný faktor chybí. Předpokládám ale, že je to negativum většiny bio krémů a makeupů. 

Obecně můžu ale říct, že mě bio foundation od značky Zuii velice mile překvapilo. Příště budu muset ještě zapracovat na výběru odstínu. Značka nabízí i další dekorativku jako pudry, rozjasňovače, tvářenky, oční stíny, rtěnky a mnoho další - například i štětce. Pokud Vás bio kosmetika zajímá, rozhodně si prohlédněte webové stránky firmy Bioorganica.

Co vy a Zuii, Máte se značkou zkušenoti? A jaký je váš neoblíbenější bio makeup?
Příště se můžete těšit ještě na ohodnocení kosmetiky INLIGHT Organic, která mě rovněž velice mile překvapila...


Sorry, ale ta potvora fotka se nahraje vždycky takhle, ať ji mám uloženou jakkoliv...



10 komentářů:

  1. Díky za recenzi, uvažovala jsem nad tímto makeupem,ale kvůli krytí ho nekoupím, díky za ušetřené penízky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krytí bohužel, ale jinak je moc fajn ...tak až jednou budu mít téměř dokonalou pleť tak ho náležitě ocením :)

      Vymazat
  2. vypadá suprácky, ale jak píšeš to krytí je k ničemu =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako tonovací krém je super .... ale pro mě to nestačí :(

      Vymazat
    2. mě by to taky nestačilo, neboj ;)

      Vymazat
  3. Já mám zase rozjasňovač, ještě jsem ho nezkoušela, tak jsem na něj moc zvědavá...určitě se pak také podělím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou mě Zuii líčili a bylo to úžasné. Nemůžu určit sílu krytí, mě to zakrylo všechno, ale ten pocit! A ten čumák po tom! Brala bych všemi deseti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je lehoučký a příjemný je moc, ty máš taky čumáček jak miminko :) ... ale když nevypadám zrovna jako puberťák, tak se to dá ...

      Vymazat
  5. Vypadá moc zajímavě, ikdyž asi bych kvůli mastné pleti sáhla spíše po jejich pudrovém make-upu. Jinak krytí by mi na každodenní nošení stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem od této značky vyzkoušela make-up a podkladovou bázi. Mám přecitlivělou a suchou pleť se sklonem k ekzémům a po podkladové bázi mě pálil obličej. Make-up už na mě nepůsobil tak agresivně, ale má malou výdrž, špatně se zapracovává a zvýrazňuje suchá místa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby