pondělí 24. listopadu 2014

L'oréal Paris - Hair Expertise pro posílení vlasů - u mě propadák


Krásný den, 
máte to taky tak? Pravidelně se vracíte ke svým oblíbeným značkám, které Vám vyhovují, ale přesto neodoláte koupi něčeho nového, co jste ještě neměli? Já si často pročítám recenze, dokud něco koupím. Bohužel stejně často se nechávám unést a v zápalu nákupů koupím něco, co vypadá kvalitně a já už se těším, jak si moje vlasy budou užívat 'profesionální' péče světové značky. A ono ouha... 



Takže po pořádku  - jednoho krásného dne jsem potřebovala opět nový šampón a kondicionér. Mám své dvě stálice - John Frieda a Baleu. Ale neodolala jsem znovu zkusit něco, pro mě, nového. A tak jsem sáhla po L'oréal Paris - Hair Expertise - Imposante Kräftigung pro slabé a oslabené vlasy. 

Co slibuje řada: 
Intenzivní péče pro obzvláště čisté a pevné vlasy - od kořínků až ke konečkům. 
  • bez sulfátů, 
  • jemná k vlasům
  • neobvyklý pocit vlasů

Šampón:
  • přírodní rozmarýnový olej - vyživuje vlasy
  • vůně aromatického santalového dřeva 
  • kvalitní pěna umožňuje jednoduché použítí 

Balzám: 
  • přírodní mátový olej - uklidnující vůně 
  • vůně aromatického santalového dřeva 
  • příjemná jemnost

Co mě čeká po použití dle výrobce ? 
Vlasy jemné, nezatížené, plné lesku, jednoduše rozčesatelné a plné vitality. 



A co mě opravdu čekalo?  
Vlasy jemnější než obvykle, zplihlé a rychle se mastící. 
Vůbec jsem po usušení neměla ten příjemný pocit čerstvě umytých vlasů.  K čemuž přispěla i 'vůně' balsámu s obsahem máty. To opravdu není můj šálek kávy. 
Vlasy byly podle mě naopak více zatížené než s již výše zmíněnými značkami. Rychle se mastily a vůbec nedržely v požadovaném tvaru - a to ani po vyfoukání. 



Tato řada mě tedy velmi zklamala a za cenu 5,50 Euro za kus je to trošku drahé zklamání.
Šampón jsem testovala asi 10 dnů - tzn. 5 použítí.

Jsem zvědavá, jestli někdo z vás má vůbec zkušenosti s touto řadou. Nejsem si jistá, zda je v Čechách dostupná. Jaká je vaše oblíbená značka produktů na vlasy?

Mějte se krásně 

3 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře, moc si cením jakékoliv zpětné vazby